לוידאו להעלות פוסט לוורדפרס
איזה תכנים אנחנו מפיקים ובאיה צינורות אנחנו משתמשים לפי מאמר זה לבנות גם את שלוליחן עבודה לתוכן
כל תוכן מצריך שיטת עבודה שונה יש לחלקים שכולם חופפים למשל הכתיבת יוטה
ובעיקרון זההבל שרץ מצד לצד
שיטת עבודה לקינופוגים מאמר בן יכולי להיות באיזה כלים הכי כדאי להשתמש בשביל לקנפג ?
איך מחליטים איזה סוג של תוכן צריך
נראה לי שמחיליטים על התוכן שאפשר להפיק לפי החשיבות של התוכן הטרנדיות שלו הצורך שליו הדחיפות שלו הביקוש אליו רמת ההשפעה ואז מתחלים להלביש על התוכן מסכות ממצב מקורי פיסת השראה אט אט במעלה המדרכוגות של הגקינפוג בהתחלה בקבוצה אורגנית קטנה ואז להלביש עליו אעוד קצת בשתי קבוצות יותר גדולות כבדיקת תגובת ה הלבשת וידאו ממומן וכן הלאה ככל שהתוכן יותר שלם ככה כנראה הזיזיו אותו יותר כל ידיים או עיניים המזיזות את התוכן מעלות למעשה את ערכו ובכך מעניקות לו תוקף תוקף הקיוחם של התוכן הוא תוזוזת האנשים ממקום למקום שלו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *