כלומר לפי מה אני מחלק את הפוסטים בסדיר העידופיות כששהם יוצגו
כלומר לכל תוכן צריך להיות מפתח שונה
אחת המטרות שלנו זה בעצם לייצר סטנדרט לנותני שירות באירועים אם בעהתחלה הם מקלים חשיפה
נגיד ארגון נותן מענה הוא מקבל וי ארגון מגייס ממליץ שתיים מעלה תוכן מעדכן בלוז כל מיני דברים שהארגון עושה בשיתוף שלנו איתו שמבחינתנו הם המרה
נגיד ארגון דיבר איתנו מילא טופס מילא טופס העברת ציוד כל הדברים האלה זה דברים שקורים שמבחינתי הם תורמים לי לתהליך מעצם השימוש שלהם בי אני משתמש בהם לתנועה ובתנועה ל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *