ניתוח פרופיל
ניתוח משפך עיקרי
למה שמישהו יירצה בגלל שאני רחיודסך לו בזמן
מה הפעולות העיקריות שארגו ינם מבצעים
בעל הארגון הוא למעשה הלקוח העיקרי שי כלומר ממנו אני מצפה את הפעולה הכי ארוכת תווך ולמעשה כל הקונסטיפוט של המע שלי בנוי על השימוש שלו בדיוק כפי שהמע של פפיסבוק כלולה נועדה בעיקר לעודד את צרכני התוכן להיות פעילים כדי להמפרסמים יהיו פעילים
אז בפעם הראשונה שבעל הארגון שומע על התכנים ונחשף אליהם הם כמו שהוא נחשף כפי שנחשפף כל פעיל
מפה לאוזן מ=איזה כנס ממתקששרים אליו זה כבר יותר ספיציפי שיודעים שהוא מעל ארגון ואומרים לו תשמע יש איזה ארגון שיכול לעזור ך ואז בשלב השני הארגון נכנס ובוחן את האתר או שמקבל מודעה דרך הוואטסאפ שמפהנ אותו ישירות לפיה של הארגונים כלומר שהפינה שלה הארגונים למי אנחנו פונים צריכה להיות בורורוה גם בהיא רו האערך שהם מקבלים חוסכים לך זמן מעניקים לך נוכחות הירו בפני לארגון וזה בעצם שלושה מאמרים מקטגיוריה של אולי המי אנחנו החזון הסיפור
זה סיפור על אבהנר שהזיז אית המחכנוית שלו ומפה לשם הצליל ככה וככה
האם נכון לי אם כך לייצר מהדוחות כל מיני הפקות נתונים שנותנים פיטבקים לארגונים ומצטיינים וגם את זה להעלות על כקמפיין כמאמר שהולך לכל מיני כיוונים הכיוונים של התוכן מקבלים מצד שני את הכיוונים של הארגון והתוכן טומן בתוכו בעיקר פתרון בעיות שארגונים נתקלים איתם


אז יכו להיות פה פרופיל של ארגון שכבר דורש אותנו בשל הערך המצוין שאנחנו מייצרים
אומר כזו יוו מה את הרציני מערכת מסד נתונים מה נוכחות זה בדיוק מה שאני צריך
גם סדרות של מדודעות מקומיות בקבוצות שאומרות היי ארגונים אנחנו מבינים שאתם על הפנים
או משהו כמו ארגון זה הזמן לבחון את עצמך
אם כבר בעל ארגון תבדוק אעדמ כמה אתה מתמצא בארגון תבדוק עד כמה אתה חיונים תבדוק עד כמה הארגון שלך כחיוני בום שלוש הטפסים משחקייםל ויש לנו מסד נתונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *